Κεφάλαιο 5ο. Ερωτήσεις της μορφής Σωστού (Σ) - Λάθους (Λ)


ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ.
  5Ο   ΚΕΦΑΛΑΙΟ

Εκπαίδευση 

Ερωτήσεις της μορφής Σωστού – Λάθους. Να χαρακτηρίσετε τις προτάσεις που ακολουθούν κυκλώνοντας το γράμμα Σ αν η πρόταση είναι σωστή ή το γράμμα Λ, αν η πρόταση είναι λανθασμένη.

1.      Η επαφή του παιδιού με τους συνομηλίκους του συμβάλλει και στην σταδιακή του ανεξαρτητοποίηση από το οικογενειακό του περιβάλλον.                                  Σ          Λ
2.      Το παιδί εντασσόμενο στην κοινωνία μέσω του σχολείου συνειδητοποιεί ότι η ιεραρχία δεν στηρίζεται αναγκαστικά   σε βιολογική βάση.                                      Σ          Λ
3.      Η ένταξη του παιδιού στο κοινωνικό περιβάλλον μέσω του σχολείου συμβάλλει στην αυτονόμηση του,  οι σχέσεις που αναπτύσσονται είναι έντονα συναισθηματικές και για τον λόγο αυτό ονομάζεται δευτερογενής κοινωνικοποίηση                                           Σ          Λ
4.      Ένας από τους στόχους της μάθησης σύμφωνα με την Unesco είναι να μάθει το άτομο πώς να μαθαίνει και  πως να συνεργάζεται με τους άλλους.                         Σ          Λ
5.      Σύμφωνα με τον Μοντιμπέρ το εκπαιδευτικό σύστημα δεν συμβάλλει στην κοινωνική ενσωμάτωση και δεν  διασφαλίζει  την μετάδοση του πολιτισμού της κοινωνίας μέσα στην οποία αναπτύσσεται.                                                                                     Σ          Λ
6.      Άδηλη λειτουργία της εκπαίδευσης είναι και η μετάδοση των γνώσεων, των προτύπων και των αξιών της κοινωνίας.                                                                                               Σ          Λ
7.      Σύμφωνα με την θεωρία της αναπαραγωγής, μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα δίνονται σε όλους ίσες ευκαιρίες                                                                                                Σ          Λ
8.      Ο Μπουρντιέ υποστηρίζει ότι το εκπαιδευτικό σύστημα λειτουργεί ως σύστημα επιλογής που ευνοεί τις ανώτερες τάξεις σε βάρος των υπολοίπων τάξεων.                  Σ          Λ
9.       Ο τίτλος σπουδών που κατέχει ο μαθητής συνδέεται με μια κουλτούρα που αποκτιέται από την σχολική εκμάθηση.                                                                                       Σ          Λ
10.  Το εκπαιδευτικό σύστημα μετατρέπει τις κοινωνικές ανισότητες σε ανισότητες κουλτούρας και ευφυΐας                                                                                                             Σ       Λ
11.  Η σχολική «σταδιοδρομία» των μαθητών είναι άσχετη από την κοινωνική τους προέλευση.                                                                                                                             Σ       Λ
12.  Το σχολείο αναπαράγει την κοινωνία, την κοινωνική διάρθρωση.             Σ       Λ
13.  Η ελληνική κοινωνία παρέχει δυνατότητες κινητικότητας στα μέλη της. Σ       Λ
14.  Η εκπαίδευση αποτελεί μηχανισμό που εκτός των άλλων καλείται να προωθήσει και την κοινωνική δικαιοσύνη.                                                                               Σ       Λ
15.  Η εκπαίδευση μπορεί να σπάσει τον κύκλο της φτώχειας                           Σ       Λ
16.  Η εκπαίδευση μπορεί να σώσει  ζωές, να προστατεύσει από  θανατηφόρες ασθένειες και να σπάσει τον κύκλο της φτώχειας.                                                              Σ          Λ
17.  Η εκπαίδευση μπορεί να αποτελέσει ένα από τα κλειδιά της οικονομικής και της κοινωνικής ανάπτυξης.                                                                                                     Σ          Λ
18.  Η εκπαίδευση από απόσταση μειώνει τον άμεσο και προσωπικό χαρακτήρα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.                                                                                                 Σ          Λ
19.  Η εκπαίδευση από απόσταση συνδέει τις απομακρυσμένες περιοχές με τα αγαθά της εκπαίδευσης.                                                                                                  Σ          Λ
20.  Εξοικείωση και εξειδίκευση είναι δύο έννοιες οι οποίες ταυτίζονται και έχουν το ίδιο περιεχόμενο.                                                                                                  Σ          Λ
21.  Μόρφωση και κατάρτιση πρέπει να ταυτίζονται αφού η ταύτιση τους έχει μόνο πλεονεκτήματα.                                                                                         Σ          Λ
22.  Η παιδεία και η γενική μόρφωση επιτρέπουν μέσα σε συνθήκες ισότητας, την καλλιέργεια δεξιοτήτων και την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας των ανθρώπων. Σ     Λ
23.  Η πληροφορία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από την κοινωνία των πολιτών για την καλλιέργεια της αλληλεγγύης, αλλά και για την διαμαρτυρία απέναντι σε φαινόμενα που προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.                                                                          Σ          Λ

                                                                                                           

  

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 2ο. Μορφές Κοινωνικής Οργάνωσης

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. 1ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ