Διάγραμμα: Μιντ, Λειτουργιστική και Μαρξιστική προσέγγιση
ΜΙΝΤ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΤΑΣΗ
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΓΛΩΣΣΑ,
ΚΩΔΙΚΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΝΟΗΜΑΤΑ,
ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ
ΣΤΑΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:
1. ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ: ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ, ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ, ΤΥΧΑΙΑ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΜΙΜΗΣΕΙΣ
2. ΣΤΑΔΙΟ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: ΑΛΛΑΓΗ ΡΟΛΩΝ ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΑ, ΧΩΡΙΣ
ΛΟΓΙΚΗ
ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΣΚΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ
3. ΣΤΑΔΙΟ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ
ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΙ ΡΟΛΟΥΣ
ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ «ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟ ΑΛΛΟ», ΔΗΛΑΔΗ ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΙ
ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ
ΟΝ
ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ΕΑΥΤΟΥ:
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΜΕ |
ΕΓΩ |
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ |
ΨΥΧΙΚΟ ΕΓΩ |
ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΜΗ |
ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ |
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ: Τα
οποία 1. ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΦΟΜΟΙΩΝΟΝΤΑΙ 2. ΠΡΟΤΥΠΑ με
την 3. ΑΞΙΕΣ κοινωνικοποίηση |
ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ: 1. ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ 2. ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ 3. ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ μέρος του κοινωνικού μας εαυτού |
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ
ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ: έμφαση στο κοινωνικό
περιβάλλον (ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ)
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΤΕΣ:
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ
ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ:
ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΘΕΣΤΗΚΥΙΑ
(ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ) ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
ΤΑ ΑΤΟΜΑ:
ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ
ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ
ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ
ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ
ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥΣ
ΑΡΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ: ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ,
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΤΑΞΕΩΝ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου