Διάγραμμα: Μιντ, Λειτουργιστική και Μαρξιστική προσέγγιση

 

ΜΙΝΤ- ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΤΑΣΗ

 

ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ: ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΓΛΩΣΣΑ, ΚΩΔΙΚΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΝΟΗΜΑΤΑ,
                                                                                                ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ

 

ΣΤΑΔΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ:

1. ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ: ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ, ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ, ΤΥΧΑΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΜΙΜΗΣΕΙΣ

2. ΣΤΑΔΙΟ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: ΑΛΛΑΓΗ ΡΟΛΩΝ ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΚΗ

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΣΚΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

3. ΣΤΑΔΙΟ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ: ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ

ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΙ ΡΟΛΟΥΣ

ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ «ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΟ ΑΛΛΟ», ΔΗΛΑΔΗ ΑΦΟΜΟΙΩΝΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΝ

 

ΔΙΧΟΤΟΜΗΣΗ ΕΑΥΤΟΥ:

               ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΜΕ

                       ΕΓΩ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΕΑΥΤΟΣ

ΨΥΧΙΚΟ ΕΓΩ

ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΜΗ

ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ:             Τα οποία

1. ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ               ΑΦΟΜΟΙΩΝΟΝΤΑΙ

 

2. ΠΡΟΤΥΠΑ                           με την

3. ΑΞΙΕΣ                            κοινωνικοποίηση

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ:

1. ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΙΣ

2. ΑΥΘΟΡΜΗΤΟ

3. ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ

μέρος του κοινωνικού μας εαυτού

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ: έμφαση στο κοινωνικό περιβάλλον (ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ)

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΣΤΕΣ:

Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΑΘΕΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ:

ΔΙΑΙΩΝΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΘΕΣΤΗΚΥΙΑ (ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ) ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.

ΤΑ ΑΤΟΜΑ:

ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗ

ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗ

ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥΣ

ΑΡΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΞΙΣΤΕΣ: ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Κεφάλαιο 5ο. Ερωτήσεις της μορφής Σωστού (Σ) - Λάθους (Λ)

Κεφάλαιο 2ο. Μορφές Κοινωνικής Οργάνωσης

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ. 1ο ΚΕΦΑΛΑΙΟ